Deze korte sessie bestaat uit zachte bewegingen en yoga houdingen die zorgen voor een diepe ontspanning en massage van de regio van buik en bekken.

Hierdoor verbetert de doorbloeding in de buik en het bekken en wordt de functie van de voortplantingsorganen (met name de eierstokken) geoptimaliseerd.   Ook de schildklier , Hypofyse en Bijnieren worden positief beïnvloed.

Doe deze oefening enkele weken per week en geniet van de volgende positieve effecten!

  • optimaliseert de menstruatie cylclus
  • werkt ontspannend
  • werkt verkoelend
  • balanceert de werking van de vrouwelijke hormonen
  • massage van de ingewanden
  • Positief effect op de bijnieren , die verantwoordelijk zijn op de productie van stress hormonen.
  • Brengt soepelheid in de wervelkolom en bekken en stimuleert in die regio doorstroming van energie.
  • Vermindert nachtzweten en opvliegers
  • Vermindert slapeloosheid
  • Vermindert depressieve gevoelens of emotionele schommelingen

Simpel!

Maar een Top oefening voor alle vrouwen , zeker vanaf 50 jaar!

Dit is een echte verjongingsmethode voor de vrouw in de menopauze.

Let wel op : doe de Bhastrika ademhaling NIET wanneer je 

  • zwanger bent
  • jonger bent dan 8 jaar
  • last hebt van hoge bloeddruk
  • eerste drie dagen van de menstruatie
  • Hartziektes
  • Hernie
  • Epilepsie
  • Draaiduizeligheid
  • Maagzweer

Vervang de ademhaling dan door een bewuste ademhaling naar de buik.  Je kan ervoor kiezen om 4 tellen IN te ademen en 6 tellen UIT te ademen.

Over de lesgever

30-minuten

16 Lessen

nog niet aangekocht

Les bestaat uit

  • 1 Les