Kalmerende ademhaling

Deze ademhalingstechniek brengt INSTANT RUST. Top oefening tegen stress, piekeren, paniek, spanningshoofdpijn, migraine, slapeloosheid en gebrek aan focus.

Pas deze toe in de ochtend om in alle rust de dag te starten.

Pas deze toe in de avond om de drukte van de dag los te laten.

Of pas deze techniek toe wanneer angst en paniek je overspoelt. Je zal er direct een pak rustiger van worden.

  • Ga zitten , in een comfortabele houding. Dat mag ook in de zetel of stoel.
  • Plaats je linker hand in GYAN mudra , wijsvinger en duim samen, de andere vingers gestrekt. Deze mudra brengt extra rust en focus. (Je kan de mudra ook skippen , het gaat vooral over de ademtechniek)
  • Sluit met je duim het rechter neusgat en adem in door het linker neusgat, adem uit door de mond of linker neusgat. Dus het rechter neusgat blijft gesloten.
  • Probeer deze manier van ademen minstens 2 minuten vol te houden. Wil je beter resultaat , doe deze 2 x per dag , in de ochtend en de avond , telkens 6 minuten

Verwante Artikelen

Reacties

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  1. I would like to thank you for the efforts you have put in penning this website. I really hope to check out the same high-grade content from you later on as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my very own site now 😉

  2. The very next time I read a blog, I hope that it does not disappoint me as much as this particular one. After all, I know it was my choice to read, nonetheless I truly believed you would have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of whining about something you could fix if you were not too busy looking for attention.